Sunday, May 11, 2008

Hanya Kau yang Mampu

Hari ni Sabtu, dan perasaan i tersentuh lak bila mendengar lagu Aizat-Hanya kau mampu. Dan I guess, ini la exactly apa yang aku rasa sekarangni..So I rasa sesuai untuk I letakkan clip Aizat - Hanya Kau yang mampu.

Cari-cari kat youtube jumpa lak clip ni yang kononnya official. So senario di IPT ..hmm semua orang boleh relate. Tapi kat KUSTEM lain sikit..sebab kampus dia very cantik dan sebelah pantai. Dan student dia tak ramai..so sure rapat dengan semua orang. So kengkawan tengok klip bawah ni dan hayati. The cycle of students never stops. He he

Subtitles.
Today is Saturday, and as lazy as a Saturday would be, I am here at my apartment. I have just finished cooking. I had some fettucini with some homemade sauce I made on my own. Beef stew with soya sauce. The I put everything in the stew, veges and all. Saved a whole lot of time. Anyways, been thinking of going to the lab.

It would be a whole lot simpler had I just go down and got myself some tuna sandwich, but the thought of eating tuna sandwich just puts me off. Anyways, I had to finish all the supplies and groceries remaining in my fridge, cause next week I'll be moving to another house..whoo hoo.!! Syukur alhamdulilah.

And the clip below represents the sort of feeling I am having right now. And I would like to say that the mostly here, the clips that are embedded, mostly, portray what I felt inside in a way communicates with the song and lyrics. Not necessarily the videos in it, mind you.!It suited me well and from my heart to yours I present:

Aizat - Hanya Kau Yang Mampu

Ada orang mengaku yang ini video clip 'official"
Tengok dan lihat la ek.
Ni semua amik kat area2 KUSTEM, Mengabang Telipot, Terengganu.



Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku


Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku
ooooo

No comments: