Thursday, January 18, 2007

lepas jumpa supervisor aku

aku baru je tadi jumpa supervisor aku..ok gak lah..aku dah boleh defend diri aku..so it seems
aku baru je balik ni hah
aku kan rajin
mula-mula g um
petang bila dah hantar surat pengurangan yuran
aku g upm pulak
 
ni pehal yahoo messenger takleh nak on lak nie...
ada ke dr afm kata aku ni tak cari ker tak berminat nak cari seseorang
aku kata aku minat la tapi tak tahu lagi biler
afm kata dia
buat apa nak menyusahkan diri sendiri kan..
 
penat gak ni
aku sampai rumah kul 7.30
tadi dari upm kul 6.20 cenggitu
aku dah macam >< sejam jer perjalanan balik aku
maklumlah
aku dah pandai speed dah sekarang nih
nanti kalau pindah rumah
insyaAllah better kot
 
lepas jumpa supervisor cenggini lah aku
tension..bosan teramat amat
jadi malas
apa dia kata ek
dia kata kalau nak siap cepat ..
aku nak target bulan 2 siap..
dia nasihatkan aku
suruh luangkan masa duduk kat lab um
3 hari seminggu..then sabtu ahad pun buat thesis
concentrate ah
 
 
then ..jangan ada benda kacau
dia siap offer nak kasi surat kat ketua jabatan aku tu
 
___________________________
semalam aku jumpa ayie n hubby (ajepp) dan arpah kat midval
kami g makan laksa shack
ayie kasi aku gambar kahwin dia..
dia upload dari data cd yang dia bawak
 
------------------------------------
 
aku hari sabtu ada ielts test..listening, reading dan writing
then hari isnin lak ada speaking test
Doakan aku ek
 
____________


Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and hotel bargains.

1 comment:

Anonymous said...

Hi Riz, all the best to ur IELTS exams.. Jgn risau2, tenangkan fikiran sebelum exam tu. Mesti ramai gila yg ambik exam tu kan? 2 kali setahun? So Good luck occay? Muahhhh.......