Thursday, July 03, 2008

Mimpi Selasa pagi.Jul 1 08

I terjaga, I mimpikan menaiki UFO bersama sorang intelligent makhluk asing. Dia membawa I, dan adik I untuk g ke NY City. Kapal angkasa telah membawa kami dari rumah di Selayang ke New York City. Kemana lagi untuk ke NY City kalau tidak pergi ke PWTC. eh saya teringat saya pun terlepas cakap PWTC kemudian saya membetulkan kembali kepada WTC. Kami ingin pergi ke WTC. Kapal angkasa ini merentas batasan dimensi, so perjalanan kami adalah lebih cepat dari penerbangan biasa.Walaupun dapat tiket, untuk menaiki suatu bangunan tinggi di NY tapi kami tetap kena beratur jugak.

I bermimpi, bersama kawan2 untuk pindah rumah. Beramai ramai menolong kawan ini untuk berpindah. Kemudia kawan i dah beli suatu benda. Pastu i tanya benda apa ni ? Hummer ke? Pastu mamat mat saleh muka cam Mel Gibson kata ha ah hummer. 'hummer' (sebenarnya sejenis bunyian untuk bayi yang berpusing) mula2 ingatkan itu hanya lampu standing lamp.

Sebelum ini , kat kedai, saya ada jugak kena pilih standing lamp, untuk dibeli, nampak jugak hummer ni, tapi sebab ianya tidak cantik.Saya memilih untuk mengangkat sejenis floor lamp. (so mimpi ni ada ksinambungan dgn mimpi sebelum ni)

Setelah selesai menangkatnya ke atas. Rupa rupanya dia boleh di turn on dan berpusing2 dan lagu yang kedengaran adalah amat menarik dan macam lagu yang biasa kedengaran tapi tak sure apa. Saya membayangkan bagaimana seorang bayi melihat, dan saya nampak bahawa benda itu, ada segi empat sama dan berpusing. Its a simple contraption but still its fascinating.

Saya bayangkan saya di rumah pulak, dengan katil twin bed sahaja. Di bawah katil ada tergulung karpet2 yang di tinggalkan. Dan saya berfikir sama ada saya mahu untuk membawanya ke rumah baru nanti atau tidak.

Saya terjaga.♥



No comments: