Saturday, April 19, 2008

So..life has every ups and downs.so what..Im not perfect..

hows my day today?
hurghh..(grumble grumble)
i wanted to do the labwork..so be it..I am doing my first extraction of the algae.

it seemed that , i need to pay the Rgnt the whole month's rent for May. Could you believe that? Dah la tak duduk penuh utk Januari. Kena bayar gak..Tak duduk untuk May penuh pun kena bayar gak. Kiranya ada extra sebulan nyer sewa i kena bayar.


When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
I miss you


Siut betul la Regent nie. Tadi I call orang nak jual basikal kat Craigslist. Tapi dia kata basikal tu dia dah jual dah.

Hari ni masak kari ayam. Sempat lagi I masak pepagi nie. Ayam tu perap kan dgn rempah kari Alagappa yang the last one. And then, letak daun kari sekali. Then bakar kat oven 370 degree for 40 minutes. Kuah kari ayam tu , I wat gak.siap siap. Pastu masak nasik.

Siap2 semua baru g jumpa Ithv tu. tu yang dia kata tu..memang kena bayar cenggitu sebab dia kata I ada kontrak kena bayar 5 bulan. So kena bayar la 5bulan. Sebabnya? Sebab I masuk tengah2 bulan kontrak tu. Bukan utk Fall lease.

Tadi Chat dgn Ghanie. Well dia pun takde mood gak today. So what can you do?
Aku malas lak nak start extraction algae tu, tapi sebab kan..hati ni rasa tak sedap la..kalau tak start2 lagi labwork.menda2 nya dah siap prepare. Cuma nak tambah algae jer.

Kiranya bulan depan lebih kurang 17 May I kena keluar dari the Rgnt tu. And then duduk umah ZZ katanya.

Basikal satu hal lagi. I kena survey tgk basikal lak, Tapi bebila. Nak ajak sapa eh..Entah la..


10 things I hate about you poem

I

I hate the way you talk to me,

and the way you cut your hair.

I hate the way you drive my car,

I hate it when you stare.

I hate your big dumb combat boots

and the way you read my mind.

I hate you so much it makes me sick,

it even makes me rhyme.

I hate the way you're always right,

I hate it when you lie.

I hate it when you make me laugh,

even worse when you make me cry.

I hate it when you're not around,

and the fact that you didn't call.

But mostly I hate the way I don't hate you,

not even close…

not even a little bit…

not even at all.



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.

1 comment:

M said...

Tabahkan hati duduk kat sana. Pastikan apa pun mood you...make sure kerja2 siap. Harap2 daptlah jumpa basikal tu nanti...