Tuesday, August 30, 2005

Cerita Bergambar


Hari Sabtu lepas ada kenduri kahwin bapak sedara aku..iatu Abang Mi.dia lecturer Um..dan kenduri kahwin dia tu buat kat Sg Long..Kami satu family (me, mum and dad)gi kat situ..Kesian chor tak dapat gi...
Sebelum tu ada kenduri kat PJ kawan ayah nyer...anak saudara nyer kenduri,..map dah ler salah..tapi at least i sampai gak.. hehehe

Hari Ahad lepas ..I gi Taman Tasik Kepong yang baru tu..ALa yang tempat orang memancing dan suka main layang layang tepi highway MRR2 tu..Dia officially tak bukak lagi..tapi orang dah berduyun datang dan main bawak anak anak kat situ..I gi kat situ..happening lah tempat jogging dia..jauh tak hengat!! Dan bersih dan quite up to date..I can't wait for it to open..Anyway..I gi la jogging dengan Azam tu..jauh gak..
Ini gambar anak saudara aku Ikram dan mak dia kat Jusco..hehehe..


Semalam, Isnin..
Aku gi rumah si Sham kat Bangi. Saje je nak tengok area Bangi..Lagipun senang kalau nak gi rumah sedara kat Bangi tu..At least dah tahu jalannya..dari rumah aku..Apa yang menarik gi sana? Well yang menarik ialah si Sham la..penglipurlara yang sejati..sebab dia rajin bercerita..


Hello,
Asalamualaikum..
Memandangkan I malas lak nak berkarya so I buat jelah picture bercerita..Sambil letak gambar I bercerita..
Hari Khamis lepas..lepas I bosan giler sebab Ayie tak datang lab, si Rpah lak gi Umrah, Sar gi kahwin dan Lee Choo takde..I decided to go melawat my ex-classmate waktu diploma dulu. Syamsul Mustaqim Syafie..Dia punya ligament terputus..dan mengalami operation untuk mengambil ligamen lain dan discrewkan kat tempat yang putus tu..Dia still macam dulu..Cuma dia dah beraweks sekarang..Katanya nak kahwin tahun depan..InsyaAllah..
Aku gi rumah dia kat Shah Alam Seksyen 7. Biasalah..kalau dah nama ex-student UITM surenya nak duduk area Shah Alam jugak..kecuali aku..yang tak bekerja ni hah..Dok la study lagi..
Aku sampai situ jam 6 sampai jam 7 ptg I stay kat situ. Syamsul puasa lagi..wow..nak kekalkan bentuk badan ideal agaknya..
All the best la Syamsul..

1 comment:

Anonymous said...

kirim salam pd sham...